מסאז' יחיד בצפון

השגרה היומית גובה מכולנו את מחירה; האיזון בין עבודה, חיי משפחה, חיי חברה וחיים פרטיים הוא לא תמיד פשוט, ורבים מאיתנו מרגישים שחיקה כתוצאה מכך. לכן, זה חשוב לדעת מתי לקחת הפסקה כדי לחדש מצברים, ולהמשיך את השגרה בכוחות מחודשים. בשר ספא אנו מציעים ללקוחות שלנו את חוויית הרגיעה האולטימטיבית בסניפים שפרוסים בכל רחבי הארץ, כולל הצפון. אם אתם מחפשים מסאז' יחיד בצפון, אצלנו תיהנו מחוויה נעימה ומרגיעה במיוחד, בשני סניפים ייחודיים.

הקליקו על הסניף הרצוי, ומצאו את החבילה המשתלמת עבורכם:

סניף אוליב בגלבוע

סניף דן כרמל חיפה

דן מיראבל פלאזה חיפה

שר ספא במלון דן כרמל חיפה

בנקודת תצפית בראש רכס הכרמל, מצוי לו מלון דן כרמל האהוב. המלון המחודש עבר שינויים שרק היטיבו עמו, ומלבד הנופים הניבטים ממנו, ניתן ליהנות גם מחוויה מפנקת במיוחד שהוא מציע לאורחיו. מהמלון תוכלו לראות את אזור הים התיכון, הגולן והגליל, מפרץ חיפה, ואזור הכרמל. ומה בתוך המלון? במלון דן כרמל שוכן אחד משני סניפי צפון של רשת שר ספא. במתחם הספא תוכלו לרכוש חבילות עיסוי ליחיד שכוללות פינוקים מיוחדים, כולל כיבוד קל, שתיה קלה, שתיה קרה וחמה, יין הבית, ועוד.

בנוסף, מופעל במתחם הספא חמאם איכותי ומרגיע שבו תוכלו להשלים את החוויה המרגיעה. יש לכם גם אפשרות לרכוש חבילת ספא שכוללת גישה לבריכה במלון דן כרמל: בלב הגנים הירוקים של המלון, נמצאת בריכה חצי אולימפית שתוכלו לשחות בה, וליהנות מחוויה מרגיעה במיוחד.

שר ספא במלון דן מיראבל פלאזה חיפה

מתחם ספא המספק את אחד מן הנופים היותר ממכרים שיש להר הכרמל להציע.

תוך שהוא שוכן על ראש פסגת רכס הכרמל, מתחם הספא מעניק ללקוחותינו נופים נפלאים ועוצרי נשימה אל עבר כל אזור המפרץ.

המלון נמצא במרחק הליכה קצרצר מגן האם, מן האטרקציה האהובה על החיפאים הלא היא טיילת לואי וכן הגנים הבהאים אשר מביאים אליהם תיירים מכל רחבי הארץ והעולם.

שר ספא מלון אוליב בגלבוע

מתחם נוסף של רשת שר ספא מצוי במלון אוליב בגלבוע המיוחד והיוקרתי. בניגוד למלונות אחרים, שכוללים מבנה אחד, באוליב בגלבוע מצויות וילות יוקרתיות שבנויות במבנה אבן כפרי יפיפה. 

במלון אוליב בגלבוע אתם יכולים להזמין מסאז' יחיד בצפון, וליהנות מפינוקים ועיסויים מקצועיים. בנוסף למסאז', אתם יכולים גם ליהנות מחוויות נוספות שאנו מציעים בספא: פינות ישיבה מפנקות, סאונה יבשה ואפילו אמבטיות זרמים. אם אתם רוצים להשתכשך בבריכת המלון, יש לכם אפשרות לרכוש חבילת ספא עם גישה לבריכה המפנקת במלון.

הזמנת חבילת ספא בצפון

חבילת עיסוי ליחיד ניתן להזמין בכל פעם שאתם רוצים ליהנות ממפלט מהשגרה. בנוסף, אתם יכולים להזמין חבילת עיסוי ליחיד גם כהפתעה למישהו שאתם אוהבים, ולאפשר להם להירגע בצורה הכי נעימה. רשת שר ספא מפעילה כיום למעלה מ-10 סניפים בכל רחבי הארץ, ואתם יכולים לבחור חבילת יחיד בכל אחד מהם, כולל שני סניפים הצפון.

אם אתם רוצים חווית חופשה אמיתית, יש לכם אפשרות להזמין לילה אחד או יותר במלון לבחירתכם, ולשלב כניסה לספא ועיסוי. ברשת שלנו אנו מציעים מגוון עיסויים מרגיעים לכל אורח. אתם יכולים לבחור את העיסוי שאתם רוצים, וגם את משך העיסוי, וליהנות מפינוק אמיתי מידיהם של מקצוענים. בין העיסויים שאנו מציעים אתם יכולים לבחור עיסוי שבדי-קלאסי, עיסוי אבנים חמות, עיסוי רקמות עמוק, ועוד. הבחירה היא שלכם, ואתם יכולים להזמין חבילה בתאריך שתרצו, או לרכוש שובר פתוח כמתנה למישהו אחר.

מסאז' יחיד בצפון ברשת שר ספא: פינוק אמיתי לגוף ולנפש

אנו מציעים מגוון של חבילות ספא מפנקות במיוחד לפי בחירתכם. המחיר של החבילות משתנה בהתאם לסוג החבילה, ומשך העיסוי שאתם בוחרים. כאן באתר אתם יכולים לראות את מחירי החבילות, ולבחור את החבילה המתאימה לכם ביותר. כל הסניפים שלנו מצויים במיקומים מרכזיים, כך שאתם יכולים ליהנות מחוויית ספא מפנקת, וגם לצאת לבלות במקומות שקרובים לסניפי הספא. אם אתם מחפשים פינוק לאחד – ברשת שלנו תמצאו חבילות ספא ליחיד שיוציאו אתכם מהשגרה, ויחזירו לכם את האנרגיה. 

דברו איתנו