ספא בריכה מחוממת בתל אביב

ביקור בספא מאפשר להירגע ולנוח מהשגרה היומית, שעשויה להיות שוחקת לעתים. בין שאתם מחפשים חבילת ספא לעצמכם, או כמתנה למישהו אחר – בשר ספא תוכלו ליהנות מעיסויים מפנקים וחבילות ספא מיוחדות. החבילות שלנו כוללות גישה למתקני הספא, וכן גישה לבריכות במלונות שבהם המתקנים שלנו נמצאים. יש לנו סניפים שפזורים בכל רחבי הארץ, לרבות העיר תל אביב, עם כל הפינוקים שצריך לחוויה מהנה במיוחד. אם אתם מחפשים ספא בריכה מחוממת בתל אביב, הגעתם למקום הנכון, ואצלנו תוכלו לרכוש חבילות ספא עשירות בכל טוב לכל יום בשנה.

הקליקו על הסניף הרצוי, ומצאו את החבילה המשתלמת עבורכם:

סניף בכר האוס ת"א

סניף לאונרדו ארט ת"א

סניף אורכידאה ת"א

סניף ארנה בת-ים

סניף הרודס הרצליה

סניף הרודס ת"א

סניף ניקס הרצליה

רכישת חבילת ספא בריכה מחוממת בתל אביב

חבילות ספא מתאימות לכל אדם, ולכל מועד במהלך השנה. אם אתם מעוניינים לרכוש חבילת ספא עם גישה לבריכה מחוממת בתל אביב, תוכלו לרכוש אצלנו מגוון חבילות מפנקות. החבילות המיוחדות שלנו מתאימות לימי הולדת, כמתנות לעובדים, מתנות לימי נישואים, לחגיגות רומנטיות, וכמובן גם לפינוק יחיד עבורכם.

אתם יכולים לרכוש חבילה מפנקת כמתנה לאדם אהוב, או לתת לעצמכם מתנה מיוחדת. באתר שלנו תוכלו לקרוא על כל אחד מהסניפים הייחודיים שלנו, ולרכוש את החבילות שמתאימות לכם בדיוק, בכל מועד בשנה. החבילות הבסיסיות שלנו כוללות עיסוי וגישה לחלק ממתקני הספא, לצד פינוקים שונים שמקבלים האורחים בכניסה: ביגוד אישי, שתייה חמה וקרה, שתיה קלה, יין הבית, ופינוקים אחרים. בנוסף, אתם יכולים לרכוש חבילה שכוללת גישה לבריכת המלון המחוממת בעונות הקרירות של השנה.

הסניפים שלנו ממוקמים במלונות הטובים ביותר בארץ, ואתם יכולים לרכוש חבילה בתל אביב עם גישה לבריכה מחוממת. מדובר בחוויה מיוחדת במינה, ואתם יכולים ליהנות מהבריכות הנפלאות במלונות לפני או אחרי העיסוי שבחרתם.

שר ספא תל אביב: חוויה אורבנית בלב הארץ

העיר תל אביב היא עיר שלא נחה לעולם. בעיר הייחודית הזו אתם יכולים ליהנות משלושה סניפי דגל של שר ספא: ספא במלון אורכידאה, ספא במלון הרודס וספא במלון ליאונרדו. שלושת המלונות האהובים ממוקמים במקומות שמספקים גישה לאתרים מרכזיים בעיר תל אביב: אתם יכולים לרכוש חבילה עם בריכה מחוממת, וליהנות גם מכל מה שיש לתל אביב להציע, ובהחלט יש לה הרבה מה להציע: הליכה בטיילת הרברט סמואל המחודשת, גישה מהירה לחופי העיר, גישה למסעדות, מרכזי תרבות, ומקומות נפלאים רבים.

המיקום הנוח של סניפי הספא שלנו מאפשר ללקוחותינו לתכנן יום כיף עתיר בחוויות, כולל פינוק מיוחד בבתי הספא האהובים שלנו. אתם יכולים לרכוש חבילות יחיד, חבילות זוגיות וחבילות קבוצתיות בתאריכים לבחירתכם, וליהנות מכל מה שיש לתל אביב להציע.

כמה עולה חבילת ספא בריכה מחוממת בתל אביב?

כאמור, בשר ספא אנו מציעים חבילות בסיסיות שכוללות עיסוי בלבד, וכן חבילות שכוללות גישה למתקני הספא ומתקני המלון. אנו מציעים מגוון רחב של חבילות, וכאן באתר אתם יכולים לצפות בפרטים של המלונות, וכן לבחור את החבילה שמתאימה לכם. המחירים עבור כל חבילה מפורטים, ואתם יכולים לפנות אלינו בכל עת כדי לקבל מידע על החבילות השונות.

כל חבילת ספא כוללת עיסוי מפנק, ויש לכם את האפשרות לבחור את העיסוי שאתם רוצים, ואת משך זמן העיסוי. כל המעסים והמעסות בבתי הספא שלנו הם בעלי הכשרה וניסיון ענף בתחום, מה שמאפשר ללקוחותינו ליהנות מחוויה נעימה ומיוחדת.

אילו עיסויים אנו מציעים? עיסוי שבדי-קלאסי, עיסוי לנשים בהיריון, עיסוי אבנים חמות, ועיסויים נפלאים אחרים לבחירתכם. בחרו חבילת ספא מפנקת בתל אביב עם גישה לבריכה מחממת, ותיהנו מחוויה מרגיעה במיוחד בכל ימות השנה, כולל ימי החורף הקרירים.

דברו איתנו