יום הולדת בספא

נכון שזהו אירוע מרגש ובטח שכל גיל מביא עמו תחושה סמלית מסוימת, אך אם נדבר על זה בצורה גלויה אז הרי שיום ההולדת שלנו הוא תירוץ מעולה להתפנק ולדרוש פינוקים!

מרגישים שלאורך כל השנה אתם עסוקים בלרצות אנשים אחרים? מתרגשים לקראת החופש שביקשתם ממקום העבודה ומחפשים את המקום שבו תוכלו להתנתק מכל המשימות והלו"ז העמוס? ברשת ShareSpa אנו שמחים להזמינכם לחגוג יום הולדת בספא עם האנשים הקרובים אליכם ולהתמסר לתחושה המפנקת של מסאז' מקצועי וים של הפתעות.

פססטט… מחפשים לעשות הפתעה לבן או בת הזוג לכבוד היום הולדת? המאמר הזה פונה גם אליכם!

מה הופך יום הולדת בספא לכל כך מיוחד?

ברשת שר ספא אספנו עבורכם את מתחמי הספא המזמינים והמפנקים ביותר. כל אחד מן המתחמים ממוקם במגוון בתי מלון ברחבי הארץ ובמוקדים מרכזיים. ביום כל כך מרגש, חשוב שחתן או כלת השמחה ייהנו מתחושה מיוחדת, כזאת ששוברת השגרה בדיוק בטיימינג הנכון.

כבר מן הרגע הראשון שבו תיכנסו אל הספא, תוכלו ליהנות מאווירה מרגיעה ושלווה, כאילו ורגע אחד הייתם בשגרת חייכם וברגע השני אתם לפתע בחופשה אקזוטית ומזמינה.

 

איך אתם רוצים לפתוח את יום ההולדת שלכם?

טוב אז ממש אבל ממש לא יכולתנו להתאפק וכבר כאן אנחנו רוצים לעניין אתכם בשובר הספא שלנו. אפשר לבחור ספא יחיד או זוגי, סגנון ארוחת הבוקר ועוד. לשובר לחצו כאן.

וחזרה לענייננו! אז מה מצפה לכם ביום מיוחד שכזה? אפשר להתחיל אותו עם ארוחת בוקר מפנקת במסעדת המלון או בבופה, לקבוע את העיסוי לשעות הצהריים ולנצל את יתר הזמן שבין לבין כדי להסתובב במרכזי קניות או סתם ליהנות מהלוקיישנים המרהיבים שלנו.

אפשר לפתוח את יום ההולדת עם העיסוי ולאחר מכן ליהנות ממתקני הספא ושלל המתקנים הנוספים שיש לנו. כי אין כמו טבילה קרירה ומרעננת בבריכה וכמה תמונות למזכרת!

בחרו את סוג העיסוי שלכם

ברשת שר ספא תוכלו לבחור בין מגוון סניפים בתל אביב, חיפה, בת ים, הרצליה ואילת.

אחרי שבחרתם את הסניף הרצוי, הגיע הזמן לבחור את סוג העיסוי המועדף עליכם. צוות המעסים שלנו ישמח להציע לכם עיסוי שבדי מקצועי, עיסוי רקמות עמוק (יש לציין כי זהו עיסוי אינטנסיבי יותר ולעתים שאיננו נעים, אם כי בעל יתרונות בריאותיים), עיסוי רפלקסולוגיה, אבנים חמות ועוד!

ניתן להתייעץ עם צוות המעסים כדי להחליט על העיסוי המועדף.

לשכוח מהיומיום ולהתמסר אל הרוגע

אחת ממשאלות הלב הנפוצות בקרב רבים מאיתנו, היא פשוט לשכוח מכל המשימות, המועקות, הדאגות והמטלות. עם יום ספא שכולו רווי בפינוקים, תוכלו ליהנות מן המתנה הנפלאה ביותר – מתנת הרוגע.

מוחנו טרוד בכל עת במה היה ומה יהיה. בעזרת עיסוי מקצועי ושפע הנאות קטנות לפניו ולאחריו, תוכלו ליהנות מחוויה שכולה שלווה ורוגע.

נשמח לראותכם באחד מן המתחמים היוקרתיים שלנו!

צוות שר ספא

אהבתם? חייגו עכשיו להזמנות !