מה זה עיסוי רקמות עמוק?

עיסוי רקמות עמוק עלול להישמע מרתיע ברגעים הראשונים, והוא אכן נחשב לטכניקת עיסוי שלעתים איננה נהנית מן התואר כנעימה ביותר מבין המבחר העשיר שקיים במתחמי הספא. עם זאת, מדובר בעיסוי בעל יתרונות בריאותיים רבים, שכן הוא מכוון אל רקמות השריר והחיבור העמוקות ביותר.

כיצד טכניקת עיסוי זו מסייעת לנו? ומה המשמעות של עיסוי רקמות עמוק?

עיסוי רקמות עמוק

בכללותו, עיסוי רקמות עמוק מזכיר טכניקת מסאז' מקבילות, ועם זאת הוא מתאפיין בפעולות לחיצה ולישה חזקות ועוצמתיות יותר. מאפיין נוסף אשר מבדיל את עיסוי הרקמות העמוק מן הטכניקות המקבילות, הוא בהתמקדותו באזור מסוים, וזאת בעוד שעיסויים מקבילים יכולים להתפרש על פני אזורים נרחבים יותר בגוף.

 

שחרור שרירים מתוחים

לאורך פעולת המסאז', פועלים המעסים בהדרגה כדי להגיע אל הרקמות העמוקות של השרירים, הרצועות והגידים. אלו הן למעשה הרקמות העמוקות של השריר אליהן לא ניתן להגיע בטכניקת עיסוי מתונה.

יש לציין כי העיסוי מעורר אי-נוחות מסוימת ולעתים אף כאב, אך הוא איננו אמור לגרום לכאבים ממשיים המאתגרים את המטופל או המטופלת.

מתי מומלץ לבקש עיסוי רקמות עמוק?

טכניקה זו יעילה לשחרור מתחים כרוניים ולהפרדת הידבקויות בין הגידים, הרצועות והשרירים. אנשים הסובלים מכאבי שרירים כרוניים וספורטאים, לרוב בוחרים בעיסוי זה כדי לטפל בהתכווצויות שרירים ולצורך מניעת פציעות ספורט.

כמו בטכניקות עיסוי רבות נוספות, גם עיסוי רקמות עמוק טומן בחובו שפע של יתרונות בריאותיים נוספים דוגמת המרצת זרימת הדם, הפחתת לחץ דם גבוה, הגדלת טווח התנועה, שחרור מתחים נפשיים ושיפור היציבה.

כדאי לדעת

עיסוי רקמות עמוק איננו מתאים לכל אחד ומומלץ להיוועץ עם איש מקצוע בטרם התחלת הטיפול. כמו כן, לאור האגרסיביות הרבה יותר אשר מאפיינת את טכניקת עיסוי זו, חשוב ליידע את המעסה אם הלחיצות מלוות בכאב רב מדי.

כמו כן, לאור העובדה שמדובר בעיסוי המפעיל לחץ רב על רקמות השריר, חשוב להרבות בשתיית מים כדי לסלק את הרעלים ש"נסחטו" מן השריר דוגמת חומצה לקטית. בימים שאחרי העיסוי, ייתכן ותחושו כאבי שרירים. על פניו הדבר נשמע משונה, אך זהו סימן כי אכן התבצע עיסוי רקמות עמוק מקצועי שמעיד כי נעשתה עבודה יעילה על האזור המתוח.

בואו ליהנות ממתחמי הספא שלנו!

רשת ShareSpa מזמינה אתכם ליהנות מאחד ממוקדי הספא שלנו ברחבי הארץ.

לרשותכם סניפי הרשת:

ספא בחיפה | ספא בהרצליה | ספא בבת ים | ספא בתל אביב |  ספא באילת

אהבתם? חייגו עכשיו להזמנות !